EtusivuOminaisuudetTilastointi

Tilastointi

emaileri-palvelussa jokainen lähetetty viesti on yksilöllinen. Tämä mahdollistaa tarkkojen yksilötasolle menevien tilastojen syntymisen. Palvelun avulla käyttäjä voi seurata todella tarkasti ja monipuolisesti toteutetun kampanjan tehoa.

Perustilastot

emaileri-palvelulla lähetetyistä viesteistä saadaan tarkat yksilötason tilastot. Käyttäjä näkee palvelun tilastonäkymästä mm. seuraavat tiedot:

  • Kuinka moni ja ketkä avasivat* viestin
  • Kuinka moni ja ketkä eivät avanneet viestiä
  • Kuinka moni ja mitkä osoitteet osoittautuivat viallisiksi
  • Kuinka moni ja ketkä peruuttivat, eli eivät jatkossa halua viestejä
  • Kuinka moni ja ketkä napsauttivat viestin mitä tahansa linkkiä

* Avaamistilaston luotettavuus

Sähköisen uutiskirje tilastoidaan avatuksi, mikäli vastaanottaja lataa viestissä olevat kuvat. Käyttäjän tulee aina muistaa, että tämä tilasto on ainoastaan suuntaa antava, eikä se oikeasti kerro, onko vastaanottaja lukenut sanaakaan lähettämästi viestistä.

Lukemalla Hyvä tietää >> Sähköä viestintään -artikkelin, saat nopeasti monta hyvää vinkkiä, kuinka viesti tulisi toteuttaa, jotta tilastoistakin saataisiin luottetavampia.

Koontiraportti

Koontiraportti on helpoin ja nopein tapa nähdä kampanjan onnistuminen yhdellä silmäyksellä. Koontiraporttiin on kerätty kaikki olennainen tieto kampanjasta. Raportti on muodossa, josta kuka tahansa pystyy helposti lukemaan ja tulkitsemaan kampanjan onnistuminen.

Katso malli

Kiinnostusraportti

Kiinnostusraportti rajaa todella tehokkaasti vastaanottajista ainoastaan kaikki kiinnostuneet tai todella kiinnostuneet, tuottaen lopputuloksena todella arvokasta tietoa jatkomarkkinointiin.

Lue lisää

Tekninen raportti

Teknisen raportin avulla käyttäjä voi helposti vertailla eri lähetysten tilastoja, rajata uusia kohderyhmiä, nähdä kaikkien em. tilastojen ajallinen ja suhteellinen jakautuma. Raportointitoiminnolla käyttäjä voi myös tulostaa kampanjatilastot.